Jak smazat soubory/radky ale nechat poslednich 7

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Leden 7 09:56:33 CET 2005

On Fri, Jan 07, 2005 at 09:49:31AM +0100, David Hrbac wrote:
> Ahoj,
> Kazdy den se mi tvori tar zaloha a ja se ted snazim nejak elegantne docilit
> stavu, aby se mi automaticky mazaly tyto tar soubory, pokud je jich vice nez
> 7. Stav je tento. Mam rekneme tyto soubory: ls -rt fis_dum*. Rad bych nejak
> docilil ls -rt fis_dum* | ''vsechny soubory krome poslednich 7".
> Dekuji,
> David Hrbac

Tak je cyklycky prepisujte rovnou pri vytvareni
VERZE=`date +%A`
tar bla bla bla -f >/semto/zalohuju/fis_dum_${VERZE}

date +%A vraci jmeno dne v tydnu, coz vam od pristiho patku zacne
prepisovat zalohy ;).

-- Dalibor Straka