KMail - chybně zobrazené příchozí maily v cp-win-1250

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Pátek Leden 7 11:51:07 CET 2005

Dobrý den!

Používám KMail verze 1.6.2 (Kde 3.2.1, SuSE 9.1)

Po přechodu ze SuSE 8.1 na 9.1 se mi KMail přestal korektně zobrazovat maily v
cp win-1250, musím vždycky natvrdo přepnou na tohle kódování a pak zpátky na
automatické, což je dost otrava.

Hrabání se v konfiguráku nepomohlo, dokumentace mlčí...

Existuje nějaké jiná řešení než stažení nové verze KDE? (jsem dial-up ;o)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Umění má křídla, věda nám nabízí berle.
                                                   Georges Braque