Apache 2.0 traffic shaping

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Leden 7 17:44:27 CET 2005

On Fri, Jan 07, 2005 at 05:37:14PM +0100, Dalibor Straka wrote:

> Moznosti mate spoustu, bud to jde pres squid nebo pres tc+htb nebo
> tc+htb+iptables (dale samozrejme sfq, imq, cbq, atd.).

Jeste par poznamek:

1. Pouzil jsem tc+htb bez iptables. Kdo chce iptables, tak musi
zakompilovat do kernelu u filtering MARK (pro iptables) a u QoSu podporu
fw (pro tc).

2. prio 123 tam musi byt, protoze je v kernelech bug a implicitni prio
(tez pref) se neda smazat, krome rebootem. Je na to upozorneno i na
strankach Martina Devery.

3. mozna tam ma byt "match ip sport 80 0xffff flowid 1:11" ;)

-- Dalibor Straka