Zmena MAC adresy

Jirka Cech nospam na jirkacech.com
Pátek Leden 7 18:40:31 CET 2005

> MAC je HW zalezitost, ale da se zmenit. po restartu by se mela objevit
> tusim opet ta HW. Pokud se pletu, tak mne opravte..
>
> pekny den
> JaV

nevyjadril jsem se presne, MAC je samozdrejmne HW vec, flashnuta do
sitovky, nicmene v dnesni dobe ji kazdy OS pouziva v nejake virtualni
vrstve, emulovat softwarem to slo jiz v dobach dosu, jedna z
internetovych urban legends pravi ze jisty taiwansky vyrobce hw obslehl
cip na sitovce do posledniho bitu, proste kompletne a pak prodaval
kamiony sitovek se stejnou MAC, coz delalo pochopitelne potize:)))

Ten HW taky neni tak uplne HW protoze po restartu se sice vrati na
puvodni adresu (coz znamena ze jsme nic neflashli jen emulovali v OS)
ale BIOS desek kde je ta sitovka integrovana to casto umi vyplnit a
ulozit tak nejak vic natvrdo...
ave
J.