nfs ze Solarisu - VYRESENO

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pátek Leden 7 19:49:51 CET 2005

Dalibor Straka wrote:
> Tak zkusit jak funguje portmap na tom sunu, pripadne rici tomu mountu
> na jakem portu bezi rpc.mount.

Chyba byla v portmapu na linuxu - vůbec neběžel. Protože jsem spíš
poučený uživatel než nějaký systémák, tak jsem nevěděla, jak souvisí
portmap s mountováním NFS. Na závadu jsem přišla díky Vám. Nakonec jsem
porovnala, co běží a kdy se spouští jednotlivé procesy na mém domácím
linuxu a na linuxu v práci, a bylo to jasné. V práci mám Slackware 8.1 a
doma mám Slackware 9.1. Mezi těmihle verzemi se změnily skripty v
/etc/rc.d a rc.portmap neměl příznak spuštění. Nechápu proč, protože ve
starších verzích Slacku se automaticky spouštěl. Tím automaticky myslím,
že po nainstalování při defaultním nastavení bylo jeho spuštění součást
rc.inet2, které bylo spustitelné.

Takže ještě jednou děkuju za nakopnutí správným směrem. Teď jdu
rozchodit autofs.

Hanka