nahravani internetoveho radia

Raduz raduzator na volny.cz
Pátek Leden 7 22:36:49 CET 2005

Martin Kamín ZULU wrote:
> On 09. Sep, 10:16 AM CEST, Robert Svoboda <r080 na atlas.cz> wrote 19
lines:

internetové rádio?

> Děkuji, to mi funguje, ale jak zajistíte, aby se ten záznam
zastavil za 1
> hodinu? Nechci to řešit složitě přes čísla procesů a jejich
sestřelováním.
> Přepínač -endpos mi ale nefunguje:
>
> MK

Ja si na tohle splacal skriptik, ktery pouziva normalni wget v
kombinaci s at. Je to tedy urcene pouze pro Shoutcast a Icecast, a
navic je to napsane vylozene pro zaznam z CRo, Praha a Vltava, ovsem
neni problem tam tech adres pridat vic. Je tam i automaticka konverze z
oggu do mp3, coz se da samozrejme vypnout. Ne ze bych mel neco proti
oggu, prave naopak, ale mp3 se mnohem lepe osekava (napr. pomoci
xmpgedit, respektive mpgedit), coz je nezbytnost. V 99% procentech
pripadu nahravam mluvene slovo, takze me ztrata kvality netizi. Jo, a
jako bonbonek navrch tam mam automaticke nahravani programu ktere se
opakuji v pravidelnych intervalech (denne, denne mimo vikend, tydne), s
danym poctem dilu. Kdyztak muzu poslat, bude-li zajem.

--
Raduz