CYRUS,pop3,imap

Filip Matoušek f.matousek na m-software.cz
Pátek Leden 7 23:28:39 CET 2005

Zdravim, mam problem který nejak nemohu vyresit,, uz jsem prolezl hodne
konferenci a nic kloudného jsem nenasel.

Mam Linux Fedora Core3 a Sednmail beha v pohode, ale nemohu rozbehat pod
CYRUSEM pop3 nebo imap. V logu jsem nalezl toto

Badlogin tady je ip adresa pocitace 10.0.0.1 plaintext f.matousek invalid
user

Potrebuji nastavit aby cyrus použivatel uzivatele které mam vytvorene. Ale
podle toho logu se tam ani nedostane.

Na diskuzu jsem videl ze je potreba v souboru imapd.conf

(sasl_pwcheck_method: pam) nastavim PAM ale stejne to nefunguje.

Prosim poradte kde delam chybu.

Predem Diky

Filip M.