Wifi na notebooku

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Pátek Leden 7 23:52:07 CET 2005

Le vendredi 07 Janvier 2005 23:32, Vlacil Petr a écrit :

Dobrý večer,

> Nainstaloval jsem pred dvema dny Mandrake 10.1 na notebook ACER TM292
> s centrinem kde je integrovana wifi intel 22OOBG ale nejak mi proste
> nejede. V kontrolnim centru mi u wifiny pise MAC adresu
> 00:00:00:00:00:00 nabo kolik tech nul je :o) a pri butovani pise
> [SELHALO] misto [   OK   ]. Jsem linuxovej zacatecnik tak si s tim fak
> nevim rady. Nevite nekdo jak tento problem vyresit? Preinstalovani
> nepomohlo.

  s jádrem co je v 10.1 vám to nepojede. Máte na výběr dvě možnosti:

  a) jádro 2.6.10 a ipw2200 z CVSka (nebo poslední stabilní verzi)

  b) ndiswrapper a ovladače z Windows

  Řešil jsem to nedávno a ipw2200 co je v Mandrakelinux 10.1 nefunguje,
alespoň mě nefungoval.

--
Robert Vojta