Graficky Framework

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Sobota Leden 8 13:19:10 CET 2005

A proc hned jit na wxWidgets? Pry v tom neni zrovna user friendly
programovani :-/

Kdysi jsem delal jeden vetsi projekt ve FLTK (www.fltk.org) v.1.1.4, ted
uz je i nejaka novejsi, ale moc to nesleduju. Jediny "vetsi" problem tam
je, ze pokud to clovek pouziva s C++ a chtel by delat pomoci
std::string-u, tak se tam do vsech fci predava char*, ale to neni nic
hrozneho...

Vypada to vcelku pekne, jdou menit i vzhledy (byly tam jen 2, zatim, ale
ten plasticky je fakt pekny) a hlavne se to velice snadno programuje a
je to jednoduse portabilni...narozdil od wxWidgets se mi to podarilo na
Winech i prelozit ;) (dokonce je pro to i nejaky balicek do Dev-C++)

Ja bych se rozhodnul pro tohle asi znovu :) Tot muj nazor.

Nebo je jeste moznosti OpenToolKit (OTK) zalozeny na OpenGL
(http://otk.sourceforge.net/), ale to je uz je opravdu docela uchylne
zverstvo ;) I kdyz, na Winech takove aplikace jen tak nenajdete ;) Ale
nezkousel jsem to...