Konfiguracia IrDA - Toshiba 1410-304 a Fedora Core 3

Michal Čihař michal na cihar.com
Sobota Leden 8 17:38:27 CET 2005

Zdravím

Taky jsem se s tímhle IrDA dost dlouho trápil (mám Toshibu M30), tak snad
poradím.

On Sat 8. 1. 2005 14:45, František Augusztin wrote:
> Chcem rozbehat IrDA pod uvedenou konfiguraciou. Kedze FC3 neobsahuje
> zdrojaky kernelu, tak som si stiahol poslednu verziu (2.6.10) a
> skompiloval.

Dáváš tomu modulu parametry s portama, dma atd? Něco jako:

install smsc-ircc2 /usr/local/bin/smcinit; modprobe --ignore-install
smsc-ircc2
options smsc-ircc2 ircc_dma=3 ircc_irq=3 ircc_fir=0x130 ircc_sir=0x3f8

Další věc je že to nemůže sdílet irq, takže je potřeba aby na něm nic neviselo
(irq 3 dost často dostane pcmcia), to se dá zařídit třeba přes acpi pomocí
parametrů kernelu:

acpi_irq_balance acpi_irq_isa=3

--
    Michal Čihař | http://cihar.com