Konfiguracia IrDA - Toshiba 1410-304 a Fedora Core 3

František Augusztin faugusztin na goldmann.sk
Sobota Leden 8 20:53:04 CET 2005

> Máš namountovaný sysfs?

Ano. Adresar /sys/bus/pci/devices obsahuje tieto podadresare :

0000:00:00.0
0000:00:01.0
0000:00:1d.0
0000:00:1d.1
0000:00:1e.0
0000:00:1f.0
0000:00:1f.1
0000:00:1f.5
0000:00:1f.6
0000:01:00.0
0000:02:08.0
0000:02:0b.0
0000:02:0b.1

Ako vidiet, adresar zacinajuci 0000:1f vobec neexistuje.

Frantisek Augusztin