Intalace Mandrake 10.0 na HP Compaq dc7100 CMT

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Sobota Leden 8 21:11:13 CET 2005

Dobrý večer vespolek!

Dostal jsem od zaměstnavatele HP Compaq dc7100 CMT (desktop s P IV HT,
2.8 GHz, 512 MB RAM a 40 GB SATA diskem - popis:
http://www.hp.cz/pc/desktopy/dc7000series/dc7100m_3.htm) za účelem
testování jednodušších Linuxových aplikací.

Chtěl jsem nainstalovat Mandrake 10. Po odklepnutí jakékoliv instalace
obrazovka zčerná a nic se neděje. Když jsem zkoušel Trustix, tak systém
šel nainstalovat normálně. V textovém režimu jádro chcípne v panice bez
nějaké další kloudné informace.

Nesetkal jste se s tím náhodou někdo někdy. Nemáte nějaké znalosti
ohledně něčeho špatně kompilovaného v jádře, co by mohlo něco takového
způsobit?

Děkuju

IH