ALSA: emuk10k1, line-in do zadnich repro

Petr Kopecký kejpi na centrum.cz
Sobota Leden 8 23:21:31 CET 2005

moje wrote:

> tedy ja nevim, jak to delam, protoze to funguje tak nejak z principu a
> proto jsem nemel duvod se v tom stourat, ale funguje to spolehlive na
> alse a bez problemu. (uz hodne dlouho) a bez specialnich nastroju.
> pokud by to pomohlo, tak jsem na http://moje.kalhotky.net/asound.state
> hodil nastaveni mixeru.

Tak jsem zkusil Vase nastaveni a nepomohlo.

kejpi tmp $ alsactl -f asound.state restore
alsactl: set_control:805: warning: name mismatch (Sigmatel Surround Playback
Switch/PC Speaker Playback Switch) for control #44
alsactl: set_control:805: warning: name mismatch (Sigmatel Surround Playback
Volume/PC Speaker Playback Volume) for control #45
alsactl: set_control:906: bad control.45.value index

Podle toho, co jsem zjistil ruzne na netu, tak je problem s routovanim
analogovych zdroju signalu. Digitalni funguji bez problemu. Mozna je
problem ve verzi karty nebo ALSY. Ja mam Live! 1024 Value, ALSA z 1.0.4 z
kernelu 2.6.8.

Ale i tak diky.

PK

--