rip DVD s mnoha titles

Frank Tomes frank na juristic.cz
Neděle Leden 9 00:50:33 CET 2005

Dobrý den, pro ripování DVD a následnou konverzi videa do divx používám
mplayer/mencoder. Zatím se v zásadě se jednalo o ripnutí (dump mplayerem)
jednoho titulu do souboru na disk a pak už jsem na tento dump použil
mencoder s parametry.

Nyní bych si rád udělal divx film z dvd, který má následující strukturu
(vytaženo z hlášení mplayeru):

Reading disc structure, please wait... There are 44 titles on this DVD.
There are 2 chapters in this DVD title. There are 1 angles in this DVD
title.

Otázka zní, jak dostanu obsah dvd se všemi tituly do toho jednoho
dump.streamu? Zkoušel jsem mplayeru při dumpování předhazovat parametry
typu dvd://1-44 ovšem marně.

Díval jsem se též na jiné možnosti jak dostat to dvd na disk. Program
dvdcopy však pro mou platformu dostupný není, proto bych to rád udělal
nějak jednoduše pomocí mplayeru.

Nerad bych dumpoval ty titles postupně a pak je zas spojoval, tomu bych se
chtěl vyhnout.

Používám:

FreeBSD 4.10-RELEASE-p5
MPlayer 1.0pre5-2.95.4