Midnight commander nemeni pracovni adresar

Ondra ondra-phpbuilder na seznam.cz
Neděle Leden 9 12:55:33 CET 2005

Zdravim,
mam mensi problem s midnight commanderem:
pokud ho pustim v konzoli z urciteho pracovniho adresare (napr. ~), a prejdu v nem do nejake jine slozky, tak jsem byl zvykly, ze tato slozka zustala po vypnuti mc jako pracovni adresar.
Ovsem nyni se mi na novem systemu (SUSE 9.1, midnight commander 4.6.0) po ukonceni vrati pracovni adresar na to puvodni ~, coz je ponekud neprijemne.
Zvlastni je, ze se tak deje pouze v konzoli a xtermu, v tty to jde tak jak ma...

Pokud nekdo vite, co s tim, byl bych vam za radu vdecny
Dekuji
--
S pozdravem
Ondra