Slackware10,XOrg, fluxbox a ceske znaky v atermu/etermu

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Neděle Leden 9 16:44:32 CET 2005

haaja napsal/a dne 09.01.2005 16:13:

> Mám nadefinováno a nastaveno ve fluxboxu přepínání české a anglické
> klávesnice

Takže klávesnice je ok? Problém je ve fontech?

> a tak fungujou v pohodě, ale jakmile pustim aterm/eterm/xterm a přepnu

AFAIK podporují všechny více metod vstupu, minimálně o atermua xtermu to
vím jistě. Takže je nutné ověřit, že přijímá 8 bitů, a nejen 7, nebo
třeba korejštinu (tuším  případ atermu aka mrxvt).

> Zobrazí mi to písmena:  "ýáíé" ale písmena s háčky v žádném případě.

Pouze v terminálech? Potom je to problém vstupu do aplikace.

--vo

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info