Fetchmail: Dorucovani zprav z jedne schranky pro vice uzivatelu

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Neděle Leden 9 17:25:02 CET 2005

Frantisek Cerny wrote:
> Dobry den.
>
> Mam jeden e-mailovy ucet pro celou domenu @domena.cz u IOL.
> Vsechny maily pro tuto domenu se ukladaji do jedne schranky, kterou
> vyzvedavam pomoci Winproxy a tridim pro lokalni uzivatele dle toho, na
> jakou adresu byl mail odeslan.
> Nyni predelavam tento stroj na linux. Postu by jsem rad dorucoval pres
> fetchmail lokalnim uzivatelum. Ale nemohu prijit na to, jak postu
> roztridit mezi lokalni uzivatele, kdyz ji vyzvedavam z jedne schranky.
> Pozivam slackware 10 , Sendmail (popripade mohu pouzit napriklad Postfix).

Zdravim,

ted zrovna nijak ;-) Ale pocitam, ze od zitrka to pujde podle hlavicky
'X-Original-To'. Postfix bohuzel nepodporuje ORCPT extenzi pro RCPT TO:
:-/ Ted to prave testuju.

Pavel Urban (pavel.urban na imaginet.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, owned by Cesky Telecom, a.s. (www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/