PHP a podpora MYSQL bez rekompilace

kroko na centrum.cz kroko na centrum.cz
Neděle Leden 9 20:36:15 CET 2005

tak sem nakonec v /usr/lib/php/extension vytvoril adresar no-.... tak nejak se jmenoval a a udelal v nem symlink na /usr/lib/php/extension/mysql.so a kdyz otevru phpAdmin tak mi to najednou jede vse v pohode, ale kdyz ve sve webove stzrance zavolam funkci connect na databazi, tak mi to skonci s fatal error: call to undefined function :((

proc mi to v phpadmin jde a ve scriptu nejde ? z toho sem jelen :(