transparentne proxy v LAN a aj na serveri

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Pondělí Leden 10 09:36:56 CET 2005

Lubor Kacian wrote:

> Dňa Nedeľa 09 Január 2005 11:29 popoludní Roman Fordinal napísal:
> Preco tak zlozito cez markovanie ?
vychadzal som z predpokladu, ze
prichadzajuci packet portu 80, presmerujem na 3128,
proxy dostane packet a posle packet na port 80,
a potom je to uz nekonecny cyklus.
neviem, nikdy som to neskusal, preto som markoval.
ale varovanie pred tym bolo na root.cz v clanky o
transparentnom squide.
inou moznostou ako markovat, je pouzit teda
ownera, ale o tom som netusil, pretoze iptables niesu
pre mna dennym chlebom :)

> Pozri sem:
> http://www.spinics.net/lists/netfilter/msg29380.html
> a skontroluj IP_NF_NAT_LOCAL