Postfix MX backup

Jirka Kubik linux na mukt.cz
Pondělí Leden 10 10:27:38 CET 2005

Ahoj,

mam nasledujici problem s Postfixem. Potrebuju na nasem
mail serveru udelat zalozni mail server pro urcitou domenu.
V DNS mam korektne nastavenej zaznam s nizsi prioritou, pro
tu zalohovanou domenu na stroj, kde se to snazim rozchodit
a ted jsem narazil na problem se kterym si nevim rady.

V /etc/postfix/ mam soubor relay s obsahem

domena.cz: relay

prest postmap /etc/postfix/relay jsem si vytvoril hash toho
souboru a do /etc/postfix/main.cf jsem doplnil radek :

relay_domains = hash:/etc/postfix/relay

A ted ten problem. Kdyz zkusim shodit ten primarni mail
server pro domenu, tak se maily sice spravne zacnou dorucovat
na ten muj zalozni, ale ten vsechny vrati s hlaskou

			The Postfix program

<user na domena.cz>: mail for domena.cz loops back to myself

Zkuste me nekdo pls nakopnout tim spravnym smerem, uz to tady
hledam asi 4 hodiny, prohlizim dokumentaci a proste na to
nemuzu prijit.

Diky Jirka