Postfix MX backup

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Leden 10 12:14:41 CET 2005

Miroslav Pragl wrote/napsal:
: postfix si IMHO kontroluje DNS a pokud zjisti ze ma pro sebe MX pro tu
: kterou domenu mel by relayovat automaticky.

   To by neměla být pravda, protože pokud si na můj postfix někdo cizí
nasměruje svůj záložní MX, tak mi téměř jistě zvýší průtok. To by se mi
nelíbilo.

   Požadovaná vlastnost (z předch.mailu) se dá zapnout (permit_mx_backup,
permit_mx_backup_networks)  pro zadané finální destinace. Viz smtpd(8).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster