Postfix MX backup

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Leden 10 12:32:20 CET 2005

> relay_domains = hash:/etc/postfix/relay

Sem bych pridal $mydestination

> A ted ten problem. Kdyz zkusim shodit ten primarni mail
> server pro domenu, tak se maily sice spravne zacnou dorucovat
> na ten muj zalozni, ale ten vsechny vrati s hlaskou
>
> 			The Postfix program
>
> <user na domena.cz>: mail for domena.cz loops back to myself

Server nejspis nevi, jak se sam jmenuje. Nemate tam nahodou NAT? Viz
proxy_interfaces. Mimochodem, neco hodne podobneho se mi stalo s jednou
verzi RPM Postfixu na Fedore 2. Tancoval jsem kolem toho asi tyden, nez
jsem v zoufalstvi zkusil nainstalovat primo ze zdrojaku. Pak to najednou
prestalo.

Pavel Urban (pavel.urban na ct.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz (owned by Czech Telecom, www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/