Tomas Klema tomas.klema na internetkosice.sk
Pondělí Leden 10 18:35:07 CET 2005

vdaka, ten grub naozaj pomohol... tak som si to predstavoval, ze to bude
startovat :)

k ostatnym pripomienkam:
- volbu compact v lilo som skusal, nejako nepomohlo
- disk je tusim 4200rpm a na desktope 5400rpm co nie je zas az taky vyrazny
rozdiel
- a myslim, ze typ notbuku by aj tak nepomohol, lebo sa to stalo aj inym
mojim znamym, s inymi notbukmi, len mna to asi najviac stvalo, ze som sa to
snazil riesit

dik este raz

tk