hlaska o disku v dmesg :-/

pAn CPu mailing.foclnx na seznam.cz
Pondělí Leden 10 23:38:21 CET 2005

Dobry vecer,

mam podobny problem, nekolik stroju se SuSE 9.1 (kernel 2.6.5 a 2.6.9)
mi pisi to same ale bez "ide: failed opcode was: 0xb0".

Dlouho me to trapilo a hodne jsem googloval, ale nic rozumneho jsem
nenasel; nekde se pise ze je to chyba prechytralych zakladnich desek
nebo kernelu a dokonce jsem cetl, ze je ten disk na vyhozeni. Ja uz to
pozoruji skutecne dlouho a nic se nestalo a SMART take nic nerika.
Trochu zajimave je, ze na notebooku umim to hlasku vyprodukovat
odpojenim adapteru (na dektopech nezkouseno:), dalo by se tedy ocekavat,
ze to nejak souvisi ACPI a zapisem cache na disk.

Viktor