hyper-threading

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Úterý Leden 11 08:45:06 CET 2005

On Mon, Jan 10, 2005 at 05:14:28PM +0100, Petr Stehlik wrote:

> prekompiluju kernel, protoze ten Dell v BIOSu nema zadny option na
> vypnuti HT. Ale i tak tam zustane jeden Xeon volny.

> O tom jsem cetl same smutne zpravy - jak zamyka soubory, jak slozite si
> vsechno predava, zni to, jako by to bylo 100x horsi nez ten superserver
> a melo to prinest spoustu neznamych problemu.
>
> Ma tu ten classic nekdo nasazeny v provozu na SMP?
Napr. ja.

Bez problemu. Z nasich prozatimnich empirickych vyzkumu jede clasic lepe
nez superserver. Mame tady dva SMP stroje jeden na W2k a jeden na Linuxu.
Na obou jede clasic.

Ale spis jsem narazil na jiny problem, kdyz pouziju Firebird na stroji
bez smp -- obzvlast kdyz je to Win, tak dochazi k neprijemnemu zahlceni
systemu jednim pocesem firebirdu a ostatni procesy si ani neskrtnou. Ale to je
spis problem tech windowsu a jejich multitaskingu. Jen jestli tady
nahodou nekdo netusi jestli neni mozne neco nekde poladit.

Petr

--
Ing. Petr Kristan
.