BIND - vlozeni existujiciho zone souboru do noveho

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Leden 11 15:55:45 CET 2005

	Na urovni komunikace a dynamickeho updatovani DHCP vs. Bind nevim,
nicmene co se vykaslat na toto propojeni a aktualizovat zonu "rucne" při
zmene na DHCP? Mam za to, ze DHCP ma na tyto akce hooky, kdy lze skriptovat
=> doplnite do sprave lokace (na 1 místo) zmenu, zmenite seriova cisla v
souborech, na které odkazujete via named.conf a nechate BIND natahnout znovu
zony.