hyper-threading

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Úterý Leden 11 17:13:47 CET 2005

On Tue, Jan 11, 2005 at 12:17:01PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]
To se mi nejak nezda, preci o pridelovani casu mezi procesy se stara OS.
A v pripade firebirda clasic je pro kazde spojeni s databazi vytvoren
novy proces. Maji akorat jeden spolecny, ktery se stara o zamky. Ale tim
to neni, protoze staci dat jeden mocny select -- tam zadny zamky nejsou
potreba -- a jeden proces firebirda vytizi system na 100%. Dalsi procesy
firebirda uz si skoro ani neskrtnou. Zatim mam jen jedno resenii -- SMP. Ale
mozna ze by mohl pomoct pouze hyperthreading.

Petr

--
Ing. Petr Kristan
.