samba- migrace 2.2 na 3.0 LDAP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 12 08:26:46 CET 2005

Dne Tue, Jan 11, 2005 at 02:02:42PM +0100, Pavel Formanek napsal:
> Zdravim,
> migruji sambu ze stareho stroje na novy a soucasne z verze 2.2
> (smbpasswd) na 3.0 (LDAP)
> Konta uzivatelu jsem prenesl snadno pomoci skriptu, ale problem je s
> pocitaci pripojenymi
> do domeny (samba je PDC) - hesla prnesena ze smbpasswd do LDAP databaze
> totiz nefunguji.
> Nevim proc a rucne obihat a odebirat a pridavat do domeny 80 pocitacu se
> mi nechce.
> Nevite nekdo jak na to?

teoreticky to melo jit cele premigrovat pres pdbedit.

Pokud nefunguji, tak jsou mozne teoreticky dva duvody, jednak mohou byt
prenosem poskozena, to by melo byt videt na prvni pohled, to co je v
sambaNTPasssword a sambaLMPassword se musi zcela identicky shodovat s
puvodnim obsahem smbpasswd. Druha moznost je, ze jste spatne premigroval SID
a tak vam vznikla jina domena nez jste mel drive.

zdravim
dan