squirrelmail a dovecot: LSUB Invalid mask

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Leden 12 08:27:42 CET 2005

Zdravim vsechny,

zkusil jsem dovecot (0.99.10 - backports.org) a po urcitych porodnich
bolestech mi zacal skoro fungovat, ale jednomu uzivateli squirrelmail
vytrvale hlasi LSUB "/" "*"  Invalid mask. Neni to chyba squirrelmailu,
jeho Outlook rika "nebyl stanoven pocet neprectenych zprav".

Asi hodinu jsem porovnaval jeho $HOME s mym a nenasel jsem zadny duvod
pro Invalid mask. Prenastavil jsem squirrelmail tak, aby si co nejlepe
rozumel s dovecotem, ale zadna zmena. Navic celou dobu to funguje na
mych dvou uctech a nefunguje na jeho.

Nevim jak dal, tak dovecot odinstaluju, ale chtel jsem se jeste zeptat,
jestli se s timto nekdo uz setkal (specialne ten LSUB vypada zajimave).

Petr