Tipy na rozpoznani hacku

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Leden 12 09:08:51 CET 2005

On Wed, Jan 12, 2005 at 08:42:34AM +0100, Kovar Jan wrote:
> Dobry den.
>
> Vypomaham na jednom gymnaziu, kde maji od providera jako firewall RH 7.0 s
> ipchains. Mam podezreni, ze neni moc updatovany a navic je mi divne, ze tam
> nekdo nechal bezet finger, rsh, rlogin. Prijde mi to jako zvaci dopis pro
> hackery, i kdyz tomuhle ja moc nerozumim.
>
> Muzete nekdo prosim poradit nejake typicke znaky, jak poznam, ze tam radi /
> radil hacker? Pripadne klidne odkaz, kde to najdu. Zatim googluju a spis
> nachazim veci typu: How to become a hacker. To zrovna nepotrebuju. :-)

http://www.chkrootkit.org
http://vancouver-webpages.com/rkdet/
http://www.rootkit.nl

Nicmene lepsi bude to proste preinstalovat. Sezente si druhy disk a na
nem po vecerech experimentujte...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz