Java 5.0 na SLES 7

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Středa Leden 12 09:14:54 CET 2005

Verze 1.4.x tam bezi, verze 1.5 nejde ani nainstalovat, prave kvuli
nepritomnosti glibc 2.2.4.

Pro SLES udajne existuje upgrade (tj. novejsi RPM) glibc 2.2.4, nevim
ale jestli upgrade nebude mit nejaky negativni vliv na ostatni aplikace
(Oracle 8.1.7). Mate nekdo nejake zkusenosti s touto problematikou?

Diky
Tom