MDK10.1 a pridani moduly do initrd

Martin Och martin na och.cz
Středa Leden 12 09:32:55 CET 2005

Dobry den,

Mam nasledujici problem, a podotykam, ze z google moc chytry nejsem.

Prelozil jsem si k jadru 2.6. modul pro RocketRaid1520
Modula je hpt37x2.ko

Rucne jsem zmodifikoval initrd tak, ze do lib adresare jsem nakopiroval tuto
modulu a jeste sd_mod a scsi_mod.
Do linuxrc jsem pridal naloadovani sd_mod, scsi_mod a hpt37x2,
v uvedene poradi od zacatku.

Moduly se normalne nahraji, hpt37x2 zdetekuje disky, partitions,
ale kdyz se ma montovat / tak to neprobehne a konci na kernel panic.
Celou hlasku muzu ofotit, pripadne opsat, kdyby mi s tim chtel nekdo pomoct.

Cela prace s initrd by mela jit zautomatizovat mkinitrd,
ale nedari se mi system rict ze ma nahrat moji modulu s pripadnymi zavislostmi.

Pod MDK9.2 stacilo do /etc/modules.conf pridat
alias scsi_hostadapter hpt37x2,
modulu nakopirovat do /lib/modules/version/kernel/drivers/scsi
a mkinitrd to pochopil, a mripravil pekny initrd :)
Jenze v MDK10.1 je tech modules.conf v /etc povicero,
a vyzkousel jsem uz snad vsechny kombinace, a nedari se mi...

Budu rad za jakekoliv nakopnuti.

Diky.

--
Martin Och