blokne se eth0

lyon linux667 na centrum.cz
Středa Leden 12 10:47:14 CET 2005

Presne tohoto jsem mel plne logy na jednom routeru, ktery kvuli tomu
dokonce cas od casu uplne zatuhnul. Nejdrive jsem podezrival sitovku v
routeru, ale nakonec se ukazalo, ze to zpusobovala vadna sitovka na
druhem konci TP kabelu, na klientske stanici. Sice nevim, co se mezi
obema kartama delo, ale po vymene uz se nic podobneho nestalo.

lyon