MDK10.1 a pridani moduly do initrd

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Středa Leden 12 12:34:50 CET 2005

>Ja chtel, ale aby po prekladu jadra si make install
>obstaral vse sam, abych nemusel pamatovat na to,
>ze mam delat nejake mkinitrd s parametry... :(
>
>Prece to musi nejak jit, ne?

No on si totiž mkinitrd ty parametry zjišťuje sám - IMHO např. podle
toho, které moduly jsou zavedné apod. Pokud by se ale měl zavádět v
mkinitrd modul který při jeho vytváření není v paměti, musel by vnutit
extra pomocí parametrů. A pokud např. nevyhovuje pořadí v jakém se ty
moduly zavádí (a to se mi ani pomocí parametrů příkazu mkinitrd vnutit
nepovedlo), pak je nutné to rozvrtat ručně a udělat potřebný zásah sám.
Ale to IMHO nebude potřeba u drtivé většinu uživatelů - podobně jako
initrd.
BTW proč ho vlastně vytváříte, pokud to není tajné ?  Zavádíte ovladač
na nějaký HW který nemá podporu v jádře nebo něco podobného ?