Obslouzeni 404 v Apache php scriptem pro MSIE

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Leden 12 18:30:55 CET 2005

On 12. Jan, 06:10 PM CET, František Augusztin <faugusztin na goldmann.sk> wrote 14 lines:

> Mate prilis kratku chybovu stranku. Ak ma chybova stranka prilis
> malo bajtov (je prilis kratka), tak si IE zobrazi vlastnu.

To je ale fakt strandovní, a to jsem prosím laik, ale selský rozum mě zatím
neopustil....Prostě ani tak, ani onak, něco napůl cesty. To musí být člověk
génius, aby jej taková pitomost napadla a napsal to do kódu nějaké aplikace
- když je stránka příliš malá (například měnší než 10 bajtů, a nebo 15?) tak
rozbraz vlastní chybovou hlášku...

MK