Aby mozilla nebyla antialiasova

ph na rook.cz ph na rook.cz
Středa Leden 12 20:04:48 CET 2005

> Zdravim,
>
> mam mozillu 1.7.2 na Suse9.2 a chtel bych, aby *nepouzivala*
> antialiasovane fonty. Tedy jinak receno, aby pouzivala stare bitmapove.
> Jak to nastvit? Zkousel jsem googlit, zkousel jsem nastavit
> font.alias.min=velke_cislo, ale nepomohlo. Nejake napady?
>
> s diky
> --
> Ondrej Koala Vacha

Hezký den,

   máte asi víc možností. Jedna je prostě a jednoduše v Mozille vybrat
nevyhlazený font - to dává nejlepší výsledky, protože nevyhlazené
vektorové fonty obvykle vypadají obvykle podivně, zatímco čistě
bitmapové (například Adobe Helvetica) jsou na to ručně dělané.
   Tak jsem to udělal já na notebooku s nízkým rozlišením - musel jsem
na Fedoře akorát přidat fontconfigu cestu (hledejte třeba soubory
helv*.pcf*) - konfigurák v /etc/fonts/{fonts.conf,local.conf}, nebo
lokálně .font.conf - aby je bylo vidět.

   Druhá možnost je vypnout vyhlazování úplně. To budu trochu vařit z
vody, netestoval jsem, ale zkuste následující, a posléze man
fonts-conf. :)

  <match target="font">
    <test qual="all" name="rgba">
      <const>unknown</const>