ztuhnuty lufs sshfs - how to umount?

Středa Leden 12 23:46:24 CET 2005

On Tue, 11 Jan 2005, Dusan Zatkovsky wrote:

> Stala sa mi taka mala nehoda. Ako bezny user som si cez lufs
> primountoval cez sshfs vzdialeny adresar. Po nejakej dobe doslo k
> niecomu, co toto spojenie nerozchodilo a mountnuty adresar spadol na
> hubu.

Jestli jeste zije ten SSH klient, co spojeni zprostredkuje, tak bych ho
zkusil zabit. Pak bych jeste zkusil pozabijet vsechny procesy, co maji
v tom fs otevrene soubory (nebo pracovni adresare; kdyz stavkuje lsof, tak
mozna pomuze fuser -m, nebo proste ls -l /proc/*/files). Jestli uz nic
z toho nezije anebo to nepomuze, tak to nejspis skonci tim rebootem,
pricemz cekani si muzete zprijemnit hledanim nejakeho odolnejsiho
filesystemu. ;)