ASUS 500g + CDMA + HTB + PROXY

Marek Kubesa Marek.Kubesa na seznam.cz
Pátek Leden 14 09:50:57 CET 2005

Poradíte mi prosím jak nakonfigurovat kombinaci ASUS 500g + CDMA + HTB + PROXY

CDMA modem je připojen na ASUS 500g
HTB a PROXY jsou na samostatném serveru, kde běží mimo jiné DHCP, DNS, HTTPD...
Server má jednu síťovku napojenou do ASUSu.
Na ASUS jsou připojeni jak WiFi uživatelé tak uživatelé na UTP.

Mám představu, že server bude GW pro všechny klienty a ASUS bude GW pro server.

Dosud byla GW pro všechny na ASUSu, ale chci řešit load balancing pomocí HTB a využít kešovací proxy. Dále chci pro zajímavost dělat nějaké ty grafíky.

Jak to bude s rychlostí když přibude mezikrok na server. Web z keše bude asi rychlejší ale co ostatní provoz.
Server je CPU Celeron333,RAM 128MB, Síť 10.

Pomůže 100 síťovka?

Je toto dobré řešení nebo navrhujete něco jiného?
Co musím udělat a naco si dát pozor.
Je to případně už někde řešeno?

Děkuji za rady.

Marek