problem se SCSI aic7xxx v kernelech 2.6.x?

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pátek Leden 14 10:34:16 CET 2005

Zdravim,

narazil jsem na potize s radicem Adaptec AHA 2940AU
v novejsich kernelech 2.6. Posledni, ktery mi chodi,
je 2.6.3. Kernel si sam nekompiluju, jsou to balicky
od Mandrake. SCSI driver aic7xxx se zavadi jako modul
v initrd.
Driver z 2.6.8.1 i 2.6.9 mi padne hned pri natazeni
s "unable to handle null pointer dereference". Nenam
bohuzel celou hlasku, protoze se nedostala do logu ...
Netusi nekdo kde je zrada? Zda se mi divne, ze by
zrovna tehle driver byl tak malo odladeny, aby takhle
padal.

	Zdenek Prchal