Grabovací TV karta

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Leden 14 08:31:01 CET 2005

> Hlavne se vyhnete cipum zacinajicim na CX. Tyto jsou podporovany linuxem
> velmi mizerne a ackoli se obcas v konferenci vyskytne nekdo, kdo tvrdi,
> ze to rozjel, nikde jsem nenasel opravdu pouzitelny postup. Nejlepsi
> podporu maji staricke BT, tusim ze unery Philips taky. Na vyrobci cele
> karty nezalezi, jestli vam karta pojede v linuxu.

No, tak to teda docela nesouhlasim, protoze krome vlastniho
TV-chipu je na karte taky tuner a nekdy se muze stat,
ze narazite na kartu, kde chip pod linuxem funguje ok, ale
treba nenaladite zvuk (nebo vubec nic:(((

--
Podporte Jaru Cimrmana!
Kandidujte jej do souteze o nejvetsiho cecha (www.nejvetsicech.cz)!