ASUS 500g + CDMA + HTB + PROXY

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Pátek Leden 14 16:00:18 CET 2005

Marek Kubesa pise:
> Je někde návod jak zprovoznit popř. doinstalovat další služby na ASUS?
> Je to pro mě zatím jednoúčelové zařízení s otevřeným kódem do kterého
> nevidím.
>
> Když tedy napojím na USB nějaký ten USB HUB nebude se CDMA modem (na
> USB) s diskem na stejném HUBu rvát o rychlost?
> Je to jenom 1.1 USB - ta keš bude šetřit linku, ale nebude příliš rychlá
> (v případě CF ani moc velká).

  Hmm, snad nebude takovy problem, vzhledem k rychlosti CDMA. Jinak
  jestli si veris, jdi do OpenWRT, nejlepe primo pripravenemu pro
  Asus, da se dohrat spousta aplikaci(asi se neobejdes bez externiho
  USB disku.
  Ja jsem uz Asusy opustil a nahradil je Linksysy, ale to je stejny
  HW jen bez USB. Zatim se mi zda , ze stihaji mnohem vic nez je ted
  vyuzivam, ale zalezi na tom jak velkou sitku za tim budes mit.

--
	Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec