SUSE Abonemo

paolo.d_64.cz paolo.d na 64.cz
Pátek Leden 14 16:23:37 CET 2005

Milan Keršláger napsal(a):

>Na rychlejsi lince:
>
>ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/suse/i386/9.2/iso/

Ale asi to nebude ono, protoze dnes uz se distro (32-bit) na DVD4
nevleze. Ted mi dosel upgrade SuSE9.2Pro a DVD je DL (9) a protoze jsem
si chtel udelat zalohu na DVD4, tak jsem vymyslel (dlouhe y, hacek nad s
:-)) jak ho udelat. Takze krome toho ze dost podrazili (2.400 s DPH a
postou za upgrade), tak jeste spojili distro pro 32-bit a 64-bit, a ma
to 8GB. Nakonec jsem nejaky kompromis pro 32-bit udelal (64-bit je v
pohode 4,3GB), abych to dostal do 4,5GB na DVD4. Musel jsem vyhazet hry
a jeste par blbosti a mam pracovni instalacku na DVD4 podle sveho. Ta na
FTP bude orezana o komercni veci, drivery a podobne. A dotaz byl na tuto
komercni verzi, nebo ne?

Ale uvolneni DVD image je jiste chvalyhodna zalezitost. O duvodech
radeji nebudu polemizovat :-)

--
Paolo D., Prostejov
ICQ: 51557144