blokne se eth0

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Leden 15 16:24:55 CET 2005

On Sat, Jan 15, 2005 at 04:11:00PM +0100, Vladimir Dvorak wrote:

> Jakou mate sitovku ?  Zda se, ze generuje prilis interrutu, mozna
> nepouziva DMA. Toto se mi stavalo na notebooku s PCMCIA eth kartou ve
> chvili, kdy jsem pracoval po rychle siti. Reseni je vymena za lespi.
>
> Vlada

1. hledejte na google.com
2. nedavno (pul roku) jsem sem psal, jak to zmenit a co to zpusobuje
   mozna tam byl i patch do kernelu, mozna jsem jenom uvadel jak to
   nastavit v /proc/

Toto se deje zejmena, kdyz mate realtek 8139 a pomaly procesor (cca
200Mhz). Pak prijde pri 100Mbitech dalsi prerusenicko jeste nezli se
predchozi hezky opecuje.

-- Dalibor Straka