nb <-> nb

Kit kit.saels na gmail.com
Sobota Leden 15 22:44:54 CET 2005

On Sat, 15 Jan 2005 21:14:37 +0100, DalaXi <dallinux na centrum.cz> wrote:
> Jo ten kabel je opravdu krouceny

Kroucený a křížený kabel je trochu rozdíl. Předpokládám, že je KŘÍŽENÝ.

> a jak jsem napsal Win <-> Win to
> fungovalo, resp, nasdilel jsem adresar a na druhym pocitaci na nej byl
> pristup, tudiz je zrejmy, ze komunikace probihala :)

Byly to ty stejné síťovky? Často jsem svědkem toho, že kabel, který na
desítkové síti jede bez problémů, na stovkové síti nejede, protože je špatně
nakrimplovaný.

> Jenom jestli si ty sitovku rozumi .. jedna je gigabit a druha 100/10 ..
> ale gigabit by mel taky zvladat / zvlada 100/10 ne?

Nevím, do jaké míry jsou gigabitové síťovky kompatibilní směrem dolů, ale
pokud je ten kabel špatně vyrobený, tak to obvykle nechodí, i když s desítkou
to jelo.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz