pozvolná desynchronizace A/V

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 17 08:26:35 CET 2005

Dobrý den,

mám jeden AVI soubor (ne můj, ale i ostatní jsou OK), který zpočátku má
synchronizaci AV přesnou, ale postupně během přehrávání (ba i pouhého
převíjení) se zvětšuje, kde po hodině má zvuk "zrychlení" oproti obrazovému
ději cca 10s. Přehrávám ho mplayerem, když na něj pustím cosi defaultního z
kde, tak ho vůbec nepřehraje.

Zkoušel jsem kdejakou volbu na změnu SR, fps, synchronizace, ale chová se to
pořád stejně, asi buďto původce, nebo já mám ujetý SR na zvukovce.

Googlil jsem, ale nic vhodného nenašel, asi jsem se blbě ptal. Nemáte něko tip
jak na to, kromě rozseparování onoho souboru, provedení time-stretchingu na
audiu a opětnéhe sešití dohromady? Ideálně nějaká opšna v mplayeru...

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh