OpenOffice.org a tisk

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Leden 17 10:02:33 CET 2005

Dobry den,

mam nainstalovany Debian Sid a z nej balicky OpenOffice.org
a cupsys. Mam vsak problemy s tiskem:

pomoci programu oopadmin jsem si jako root korektne nainstaloval
tiskarnu. Kdyz se prihlasim jako uzivatel, tak v oopadmin-u vidim
tutez tiskarnu se stejnym nastavenim. Tiskarna se jmenuje
LexmarkC.

V cups-u mam nainstalovanou tiskarnu se jmenem C510.

Kdyz si ale spustim oowriter, vypada to, ze naprosto ignoruje
nastaveni, ktere bylo udelano v oopadmin-u, protoze mi v tiskovem
dialogu nabizi pouze tiskarnu se jmenem C510 (tedy jako v cups-u)
a musim neustale predelavat nastaveni papiru (ktere mam jinak
v oopadminu nastavene), dale nezna nastaveni barev apod.

Uz jsem zkousel i vymazat adresar (i s obsahem) .openoffice, ale
to nijak nepomaha. Zkousel jsem jeste pridat tiskarnu s jinym
nazvem coby uzivatel (ale jinak ma nastaveny stejny driver
i stejne volby jako LexmarkC), ale ani tuto tiskarnu v oowriteru
nevidim.

Zkousel jsem i vypnost tiskovy server XWindow (xprint), ale ani
to nepomohlo.

Zkousel jsem vyhledavat podobny problem v google, ale bud jsem se
spatne ptal... Proste nic.

Neresil toto nekdo? Co byste mi doporucili?

Zdravi
Honza Marek