OpenOffice.org a tisk

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Leden 17 11:57:07 CET 2005

Dd,

On Mon, Jan 17, 2005 at 11:33:55AM +0100, Kotrla Vitezslav wrote:

> Co Vam vlastne vadi na te CUPSove tiskarne? Pouzivam CUPS a OOo
> ze Sida vicemene bez problemu (pravda, CUPS se obcas na nekterych
> jobech zakucka, ale to je jina kapitola), je nejaky duvod pouzivat
> oopadmin?

no, vadi mi jednak to, ze system 'zapomene' nastaveni stranky (ac
to mam i v cups-u i v oopadminu spravne) a cpe mi tam furt
'letter'. Ale hlavne: job mi prijde na tiskarnu a ta mi ho (z
neznamych duvodu) zahodi.

Jeste se chystam zjistit, co vlastne ta tiskarna dostane za
data... Mel jsem vsak dojem, ze by bylo lepsi, kdyby OOo pouzily
na nejaky 'generic' ovladac, ale ovladac primo pro ten Lexmark...

> VK

Zdravi
Honza Marek