script na stahnuti a preposlani mailu

Kit kit.saels na gmail.com
Pondělí Leden 17 16:40:55 CET 2005

On Mon, 17 Jan 2005 16:09:11 +0100, Pavel Novak <lists na innuendo.cz> wrote:

> No právě těmhle komplexním nástrojům bych se rád vyhnul. Přijde mi to
> jako jít atomovou ponorkou na komára.
> Pavel Novák

Z podobných důvodů se vyhýbám třeba KDE, ale například majordomo má
pod 1MB a řeší i další návaznosti. Tedy žádný velký macek.

Pokud byste ale trval na vlastních skriptech, tak už Vám tady toho
nabídli dost. Osobně na něco takového používám procmail (vím, někteří
budou ohrnovat nos) a na výměnu hlavičky "To:" zase formail - vše se
dá uložit do ~/.procmailrc
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz