Re: Plnohodnotná záložní konektivita

Kit kit.saels na gmail.com
Úterý Leden 18 08:09:59 CET 2005

On Tue, 18 Jan 2005 00:36:43 +0100, Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

> Router se trema sitovkama ano, ale vsechny pocitace v lokalni siti budou
> mit (pokud nemate nat) verejne ip adresy. V momente prepojeni potrebuji
> nove. To zajisti dhcp s novou konfiguraci. Samozrejme, ze veskera
> aktivni spojeni budou prerusena.
> -- Dalibor Straka

Zdá se mi to poněkud komplikované, ten NAT se mi jeví daleko
jednodušší. Nezapomeňte, že je nutné také zajistit komunikaci mezi
stanicemi samotnými a když jim budete stále měnit IP adresy, tak budou
mít vážné problémy s domluvou.

Kromě toho Vaše řešení neumožňuje paralelní používání obou linek.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz