pozvolná desynchronizace A/V

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 18 13:21:55 CET 2005

Dne úterý, 18. ledna 2005 07:21 jste napsal(a):
> [...]

Obavam se, ze mpeg formaty maj pevne definovany SR (zvuk je tam v mptri).

> Nebo naopak, na zvuk nesahat a trochu pozmenit fps rate u videa.

Mate pravdu, time-stretching je vcelku komplikovaná záležitost a bývá hodně
poznat. Změnit fps bude jednodušší. Mimochodem, neumí to nějaký linuxový
video editor, přeci jenom bych na disku musel hodně uklízet...

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh